3 Temmuz 2008 Perşembe

MeRt*İn YaZıSı....

Evet , meraba öncelikle .
Bugün size cok sevdiğim bir arkadasımın yazısını sunacağım.Tabiki kendisini bir tanıtıyım.bu değerli kişinin ismi Mert KAYA.Dersane arkadasımdı.Çok sıcakkanlı ve sempatik ve yakışıklıdır ;);). [Yunus*cum senden fazla olmasın :D]Ben okudum cok hoşuma gitti. İnşallah okuyan herkes beğenir

:!...

küçük bi çocuğum ben, şekerim yere düşerse ağlarım, masallardaki gibi biter sanırım herşeyi, büyük düşlerim küçük bi kalbim var, ayaklarım yere basmaz benim, kimi seversem sevmez benim onu sevdiğim gibi beni, ağlarım hep karanlık köşelerde, bazıları güçsüz der ya bana, bilirimki bn güçsüzlükten ağlamam, hissedebildiğim için ağlarım, cennetten bi ateşim ben, kanatlarım var benm, başımın üstündede bi hare, herkesin görmesini beklemem ki, bilirim herkes göremez!!, kalbim camdan benim, küçük bi dokunsan yere düşer parçalanır, aşk hep yanlış yerden dokunur kalbime, parçalanınca yeniden toparlamak bana kalır, güçsüz derler bana aşka inanığım için, bilirimki aşk vardır ve kalbim her defasında bu, inançla yeniden hayata bağlanır!

1 yorum:

Yunus Emre ZIMBA dedi ki...

ben beğenmedim...